Diagnos: Okänd

Jag misstänker stukad tå.
Efter noga genomsökande utav mitt minne så kan jag förnimma smärtan av en "gå in i sak"-olycka innan jag for ner till Lund. Väl i Lund begagnade jag mig utav mina fotdon kanske lite för mycket, vilket inte hjälpte tåns skick. Kände att något var lite knasigt redan då. Likaså igår, när jag efter ankomst i staden Kalmar och påväg mot förfest, traskade ut i högklackat. Inte så att det gjorde plågsamt ont, men tån gjorde sig påmind.

Att jag under kvällens danssession även blev spikad utav en gladsint tjej gjorde inte det hela bättre.
Och att jag under större delen av dagen idag har pillat och bänt på tån har inte heller hjälpt.

Symptom:
Känsla av att tån domnat bort. Osäkerheter kring svullnad, men en möjlig sådan på någon procentandel i tillökning från ursprungsskicket. Inga för blotta ögat synliga effekter rörande tilltänkt åkomma. Känningar vid promenad och vid tåvickning.

Behandling:
En god natts sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback