Framgångens baksida

Förra veckan när jag var ute och sprang skrapade jag ihop ett härligt litet skoskav (blåsa). Gick långpromenad någon dag senare, och då blev det värre. Men jag använde hudtejp och skötte blåsorna så som jag brukar när de dyker upp. I måndags när jag sprang använde jag ett redigt skoskavsplåster, och det fungerade fint. Det gjorde jag igår också. Gissa om jag blev förvånad när jag tog bort plåstret igårkväll efter löprundan, och jag hade ett "köttsår" på foten!

Det ser inte ut som ett köttsår längre, men det ser förjävligt ut. Var påväg att berätta exakt hur förjävligt, men stoppade mig. You don't wanna know! Det är hur som helst långt ifrån skönt att gå på foten.

Bannlyst från träning tills att foten läkt.

Jag hade gärna åkt "säng" med poliseskort idag istället för att gå(!) till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback