Vem uppfann träningsvärk?

Här sitter jag nu, med smärtor i särskilt ena armen, men även till viss del i ben och övriga kroppsdelar. I torsdags brännde jag av årets första skivstångspass (som innebär att man lyfter en skivstång upp och ner i en timme) där jag var överentusiastisk och tog något kg för mycket vid armrepetitionerna (HÄRLIGT!). Igår sprang vi på rullbandet, och drog därefter av lite härliga reps på skrotmaskinerna. Blåögd som jag är började jag med bänkpress (trots redan inledd plågam åverkan på armarna sedan dagen före). Gick snabbt över till några andra maskiner, till jag insåg att: nä det är ingen större idé - jag har träningsvärk överallt!

Så idag har jag ännu värre träningsvärk. Tack.


Men jäklar vad fräscha muskler jag håller på att bygga på mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback