3000 meter all over again

Sprang förresten 3km idag igen (andra gången). Det gick förmodligen bättre än förra veckan, fast det var lite tråkigare idag. Såg nämligen inte ett enda rådjur (senast var det förmodligen släktkalas på gång, de var åtminstone 5-6st och bara ett par meter ifrån mig).

Tänker nog hålla mig till samma spår åtminstone en eller två gånger till. Sedan kanske jag borde börja satsa på att ta tid på min runda och förbättra den. Om det inte går überbra och jag direkt avancerar till en längre sträcka.

Kommentarer
Postat av: Rog

haha. Ska satsa på 3 km snart. Måste bara ha bättre dojor. Det är det enda som håller mig tillbaks nu. får så ont i ryggen i de jag har. Den 20 kommer jag inte ha ngt som håller mig tillbaks längre. Då blir det 3 km, 2 ggr i veckan till att börja med. Å allt detta tack vare dig. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback