Varför sover du inte?

Kom hem från ett jobbarpass på studentpuben för... Ja, kanske 30-40 minuter sedan. Frågan är; varför sover jag inte?

Nåväl. Jag glömde dessvärre lirka fast stegräknaren på byxorna innan jag gick (bytte byxor innan jag skulle jobba) så jag kan inte ge den exakta stegsumman.

Men eftersom jag var strax under 4 000 innan jag började jobba så räknar jag kallt med att jag måste gått ihop åtminstone 6-7 000 steg. Right? Jo, men det tror jag. Vi kan köra på 6 000, så har vi kompromissat lite.

Steg kvar att gå innan söndagkväll: 73 772 st.
Borde jag vara orolig?
Måste gå mer än 18 000 steg torsdag - söndag. Som sagt: borde jag vara orolig?

Kommentarer
Postat av: N a d i n e

Oj, då har du en HEL del promenerande att göra.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback