Produktivitet och trött..?

Antagligen fungerar det egentligen inte, men hur som helst har jag kommit 12 sidor fram på 40 minuter (det är bra!), jag har sökt ett jobb, anmält mig till tenta och ska snart traska iväg till biblioteket för att kopiera biljetter och sedan till Clas Ohlson eller Teknikmagasinet (eek, kan inte bestämma mig!) för att köpa en segräknare. Imorgon hinner jag inte träna och idag är jag för trött. Men gå kan jag göra, så det ska jag. Torsdag, fredag och söndag blir träning träning träning.

Fast egentligen, vill jag träna nu (jag orkar bara inte).

Kommentarer
Postat av: Sanna

"för att köpa en segräknare".

Förlåt, men jag är typ övertrött och kunde verkligen inte låta bli... Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback