12 984

Så långt kom jag idag. Mina träningsskor har fortfarande inte dykt upp. Yoga finns alltid som skofritt alternativ, men jag missar morgondagens pass. Ååh, var är mina skor?!

Imorgon kanske det inte går något vidare med stegandet. Lämnar Kalmar för Göteborg under 13 timmar (inklusive restid). LN & jag ska genomföra en intervju. Onödigt att åka till Göteborg för att göra en intervju på en timme? Skojar du. Lyckligtvis åker jag tåg denna gång, så klimatpåverkan blir minimal. SJ har förövrigt krånglat till sina biljetter onödigt mycket (eller?).

Framme i GBG 13:20. Lämnar staden runt 18-tiden. Minus en timme för intervju, och säkert minst en timme för resan dit och tillbaka. Dessutom ska jag & LN käka lunch när jag landar. Detta innebär att jag (om jag är förbaskat effektiv) lätt kan knipa 8-9 000 steg. Så tar jag mig en kvällspromenad när jag kommer hem (yeah right, as if!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback