Jag utmanar mig själv igen!

Yesbox. Jag utmanade mig själv i våras, och nu är det dags igen (bara för att få lite fart på min slöa stjärt). Utmaningen kör igång på måndag, och är på fram till söndag. Lite lägre mål än jag haft innan, men nu har jag som sagt gått och blivit LAT SOM ETT AS!

Här är mina regler och mål:

Vad ska uppnås?
* 8 000 steg om dagen = 56 000 steg under hela veckan.
* Träna på Friskis 2 ggr.

Hur ska detta uppnås?
* Promenera
* Träna

Vad händer om målen uppnås?

* Frida får köpa en
smileygubbe till bilen från Coolstuff.

Vad händer om inte målen uppnås?
* Frida måste mangla alla sina lakan.
* Frida måste rensa avloppen (både i köket och på toan).
* Frida får inte köpa en helt en smileygubbe till bilen från Coolstuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback