10 319

Eftersom jag klämde av ett yogapass på eftermiddagen/kvällen raggade jag på det viset upp ytterligare 3 000 steg, och landar alltså på totalsumman: 13 319 steg idag.

Jag är mycket nöjd med resultatet, eftersom jag inte ägnat en enda minut åt promenadgående utan har tjänat ihop dagens stegfångst genom att ränna fram och tillbaka i och runtom Kalmar slott. Sedan har jag förstås gått till Friskis t o r, samt fram och tillbaks till Maria. Med andra ord: det är bra att jobba på mässa (ibland).

Vad värre är: jag har käkat pizza både till lunch och middag. Jag har ätit kladdkaka (och tigerkladdkaka) till både lunchefterrätt och middagsefterrätt. Men sådana dagar ska man väl få ha ibland också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback