...som en gorilla.

Har sovit bort större delen av dagen.
Sedan var det dags att komma ut en sväng i friskaluften. Gick till Maxi. Köpte keso, ekologiska tortillabröd, en påse med synd och (hör&häpna) en KALLES-tub!!!

Fast det sistnämda är inte så otroligt som det låter (jag avskyr kaviar). Det var ingen Kalles Kaviar. Det var färskost med räkor. Var tvungen att smaka lite förut. Faktiskt väldigt god! (Kalles.se är nog en av de mest konstiga websidor jag besökt!)

Nåväl. Hällde i min vegogryta i tortillabröden och käkade förut. Hade på lite ost och lite keso till. Sedan var det ju då tänkt att jag skulle njuta av livet med min påse. Men det gick fan inte. Var så jävla mätt!!! Tvingade i mig det allra bästa, men sparade endel. Inte alls likt mig.


Nu ska jag rita en egen Kalle-tub innan jag går och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback