Oow... My tummy...

Om det är allt vatten eller om det är födointaget som gjort det vet jag inte. Men jag känner att min mage är filled to the edge!

Idag var jag förresten väldigt yr tidvis på jobbet. Nu snorar jag som sjuttsing. Hade huvudvärk igår och 'the munchies' nästan hela tiden. Ibland tror jag nästan att jag skulle blivit gravid med ett Jesusbarn eller två. (Är jag nästan inte lite illamående?) Jag menar, hur ska man annars förklara min mysmage om det inte är en VirginMaryBulle?

Kanske borde börja gå de där jävla morgonpromenaderna igen. De gör ju susen. Fasen också. Måste göra mig redo för beach 2007. Jag känner mig inte alls fit for fight inför denna badsäsong (tur att den inte börjat för mig än!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback