2 x smärtan.

I tisdags var jag på skivstång. Efter uppvärmningen, då vi gjorde de första benövningarna fick jag plötsligt svår huvudvärk. Tänkte om det var nacken, så jag slutade med övningarna och masserade lite snabbt, men det ville inte hjälpa. Värken dämpades efter en liten stund, men molade på ett tag till.

Igårkväll när jag skulle sova fick jag helt oprovocerat samma sprängande smärta i vänster del av bakhuvudet. Samma sak igen, ingen märkbar stelhet i nacken. Vred, masserade och strechade, men det gjorde varken till eller från. Tog två panodil innan jag la mig.

Imorse kände jag ingenting, men det har sipprat fram lite nu. I bakhuvudet. I övrigt känner jag mig frisk. Är hungrig. Så jag tänkte att det kunde vara hunger det berodde på. Skulle kunna stämma in med i tisdags. Fast igårkväll käkade jag min sedvanliga yoghurt med bär och müsli strax innan tio, och jag kom i säng mellan tolv och ett. Så matbrist borde det inte vara.

Har förvisso lagt mig ganska sent den senaste veckan, men inte så toksent att jag varit helt utpumpad dagen efter. Kanske det beror på dålig sömn. Fast jag har ju haft taskiga sovvanor förr utan att det hänt något sådant (inte för att det inte behöver betyda att kroppen säger emot nu).

Kommentarer
Postat av: josifin

jag sov 12 timmar inatt. det var skönt! :)

vi ses imorgon babybaby.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback