OH MY GOD!

Tittade på lite gamla bilder. Hittade denna groteska bild på mig ifrån SPIIKinnebandyn i höstas. Fy faan! Så då blev jag sugen på att ta en "efter"-bild till denna. Har inte redigerat någon utav dom, förutom att jag lagt på en smula skärpa i den feta bilden och oskärpa i den jag tog nyss för att få de så pass lika som möjligt. Alltså, fine fine, jag är påväg att säga något på "före"-bilden, men det är ju en ruskig skillnad ändå. Shit.

Bilden till vänster föreställer alltså mig, slutet av november 2006. Hösten började med nollning, och därefter började allt sjå med innebandyn. Jag var trött, och satt här på en bänk i en idrottshall och sålde korv. Bilden till höger, tagen för ett par minuter sedan, visar mig åtskilliga cm (kg har jag ingen aning om) mindre och många mil senare. Är osminkad (bortsett från lite mascara i fetto-bilden) och oredigerad på båda bilderna.

image79image80
Före & efter månader av träningsfrossa, morgonpromenader och sunda matvanor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback