1:a april var inget skämt!

Min syster frågade mig ifall jag skojade med henne. Men det gjorde jag inte. Var inte upplagd för aprilskämt igår. Hoppas ingen annan trodde det heller. För ska jag aprilskämta blir det oftast rätt uppenbart, och jag blir snabbt påkommen... Så det är liksom ingen idé!

Kom faktiskt iväg till Friskis igår - tro det eller ej! Avverkade mitt första Core Bosu-pass. Det innebär att man ligger på en halvboll och gör styrkeövningar. Även hopp och annat kul ingår (halvbollen även där inkluderad). Det var faktiskt skojigt! Fuskade lite och tog väl inte i för fullt i varje övning, men jag blev ändå rätt utmattad och nu har jag små träningsvärkar här och var som endast gör sig påminda i vissa kroppsrörelser. Hellre det än grova "skador" i typ benen efter ett pass så man inte kan gå normalt på två dagar.

Ska på core imorgon igen. Fast då blir det vanlig core. (Bosu är roligare!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback