Liksom en kran på full fräs

Min näsa är inkontinent. Det bara rinner och rinner. Och idag är det sångtime. Två timmar kvar. AAAAAH! Frågan är om jag bara snorar tillfälligt eller om jag kommer att stå och snora järnet framme i kyrkan på dopet. (Var tvungen att lägga till "på dopet" så ingen tror att jag går i kyrkan vanligtvis på söndagarna. Inte för att det är något fel i det, utan för att det inte vore jag.) Jag dricker ju Aloe Vera enligt mammas rekommendation, jag lever (i princip) hälsosamt och jag har dessutom redan varit förkyld i höst.
Slutsats: jag borde inte vara snorig. Men å andra sidan är det ju höst/vinter och snoretider.

Gud vad dålig jag är. Ska gå och fräsa ut allt jag har i näsan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback