Kanske de här skulle passa?

Försäljarknep funkar nog ibland. Jag gick in i en butik (jag tänker inte säga vilken, för inte sjutton får jag något cred för det) och ögnade lite lätt på skoavledningen. Direkt kom en expedit fram och frågade om jag behövde hjälp, och visst behövde jag det!

Han gav mig en sko och PANG den köpte jag.

Vi säljer väldigt mycket utav den just nu.
Det är faktiskt kampanjpris på den nu.
En väldigt populär sko.
De tillverkar bara skor för kvinnor.

Fast jag är mest nöjd över att skon passade och var bekväm att gå i. Orka prova hundra till när man hittat en till synes prisvärd och skön sko.

De invigdes direkt med lite spinning och vad-nu-maskinen-heter-för-det-glömmer-jag-jämt-men-typ-crosstrainer-eller-nåt-sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback