Ett tecken på stor visdom

Nu kan jag äntligen bevisa hur otroligt intelligent jag är! En av mina vidsomständer har börjat titta fram. Jag har försökt att fota så att ni ska få se, men dessvärre sitter ju visdomständerna ganska långt bak i munnen. Och eftersom jag inte heter Sara Lumholdt (hon i A-teens med Sveriges bredaste käft) är möjligheterna att töja ut min mun begränsad.

Alltså: jag är jävligt smart!

Tror du mig inte? Läs detta:


"De tänder som sitter längst bak i varje käke kallas i många länder för visdomständer. Det beror på att de vanligtvis bryter fram när man är mellan 18 och 25 år, en ålder då man enligt gammal uppfattning tillägnat sig en viss visdom. "
Källa: Sjukvårdsrådgivningen [http://www.sjukvardsradgivningen.se/artikel.asp?CategoryID=18472]

Kommentarer
Postat av: Mr Jones

Ana Barata, presentatören har också rätt bred käft. Fast marulken har bredare: http://hem.passagen.se/kent.andersson/marulk.htm

Tror jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback