Hungover

Nä, illa mår jag inte. Det gjorde jag igår. Idag har jag druckit multum med vatten. Det gjorde jag nog inte igår. Jag mår som jag förtjänar - suveränt!

Nä, det gör jag inte heller. Jag tänker på min oro över mitt drickande, jag tänker på allt korkat jag (ibland) gör när jag festar. Eller korkat och korkat, det är väldigt logiskt när det väl händer, fast i efterhand är det nog mer pinsamt. Fast jag vet minst en person som är mer pinsam än vad jag är. Som antagligen innan något har hänt är bortgjord med tanke på vad som har hänt förut.

Mycket dumt händer i livet. Jag tänker att varje gång ska jag ta tag i mitt liv. Det ska jag göra nu också. Jag ska ner på stan och käka bakispizza med Anna. För när man skvallrat klart om natten före dagen efter då är allt förlåtet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback