Svulstigt frosseri

Jag väntade mig inte att det skulle få "positiva efterföljder". Äter man mööörk choklad, glass, muffins och "fyra sorters chokladkakor" så händer vissa saker med kroppen och man får skylla sig själv.

Nu vill jag förresten bara påpeka att jag hade tänkt ha "en nyttig dag" idag.

Åh! Varför måste det vara så förbannat gott med choklad?! Det är djävulens påfund. Bergis. Fast förresten så åt jag inte allt ovanstående idag. Det började i måndags med choklad (86% kakao). Sedan glass och muffins igår. Resten idag.

Nåja. Jag har ju inte käkat godis på flera veckor!
Ops... Nu ljög jag igen. Fan också! Förbannade KitKater. Grr!

Rättelse: Nåja. Jag har ju inte käkat lösgodis på flera veckor! Kanske till och med månader. Vilka framsteg.

Skulle ha tränat idag. Men Mik var på "kundmöte" och jag somnade. Shit happens. Tar igen det imorgon igen. Jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback