Current situation

Märkliga matvanor får man här på landet. Livet är beroende av väder och att inga oförutsedda saker sker - så som haveri av maskiner. Detta innebär att lunch ibland kan behöva intagas ganska sent. Mitt regelbundna matschema kunde slänga sig i väggen när jag hamnade här.
Jag klev upp och åt frukost klockan nio. Detta äter jag nu kring tio.
Lunch åt jag förut klockan tolv, och senast 12:05 började magen kurra. Nu äts lunchen kl 15:00 snarare som regel än undantag. Ibland även senare än så. Detta var förr tiden för min fikapaus. Kvällsmat åt jag kl 18, vilket nu dukas upp kring kl 20.

Att jag nu är hungrig klockan fem beror på att min kropp är förvirrad. Hela situationen i sig är något nytt och annorlunda för mig. En månad har gått. Undra hur länge till det blir?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback