1-0 till stolpen

Lantbruk = farligt.
Idag fick jag en järnstolpe i nyllet. Det var inte särskilt skönt. Jag kanske inbillar mig, men jag tycker att jag känner ett hack i kindbenet där stolpen slog i. Jag har inte ont i huvudet, så hjärnskakning tror jag inte att jag drabbats av. Den enda krämpan är väl egentligen att det blev ett litet märke och en bula.

Jag har beklagat mig över att jag inte har haft så mycket att göra. Det är åtminstone ungefär vad kontentan av mina senaste inlägg har innefattat. Nu har jag plötsligt för mycket att göra. Gräset är alltid grönare på andra sidan.

ÄNTLIGEN GILLAR JAG ATT VARA LEDIG!!!


Synd bara att jag inte är ledig längre. (Är det nu man ska skriva: "Och så är man inte det" och en hög med ;PppPppPppPpPppPp ??)

Kommentarer
Postat av: ArYt

KUL BLOGG!(a)

2010-06-28 @ 22:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback