Arbetstagaren

Idag ramlade följande brev in i min postbox:

1) Kuvert med bilder på mig från Tjejmilen. Hahahaha!
2) Intyg från mitt jobb.

Lite roat tänker jag att det måste ha varit mitt sista sommarjobb, min sista timanställning och framför allt: den sista lönen för mig år 2009. Nåja, jag har ju eventuellt lite ching på gång, men i dagsläget känns det inte som att jag har någon lust med det. Har ju hoppat på ännu en kurs (om jag nu får gå den för -vem som nu bestämmer sådant-).

Nä, jag siktar istället mot mitt blivande jobb. Mitt första jobb och framförallt: RIKTIGA!
Så jag rotar runt på diverse rekryteringssidor, arbetsplatsannonser och företag jag kan komma på.

Future (of at least 40, maybe 50 working years) watch out, 'cause here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback