Min värsta mardröm

Inatt drömde jag mardrömmar om att jag åt godis. My god! Jag slutade med godis vid jullovet 2006/2007, på grund av ett vad (gissa om jag vann!) och det har liksom bara fortsatt. Nu vet jag inte riktigt varför jag skulle börja, när jag ska börja eller med vad.

Det är inte det att jag tycker illa om godis. Kanske åt jag lite mycket ibland, men så farligt var det nog inte. Förutom mitt KitKat-beroende. Jisses, jag kunde äta hur mycket KitKat som helst!

Hur som helst. Jag älskar fortfarande choklad. Skillnaden är att jag nu smälter den och blandar in den i ett bakverk - voila, inte godis! (There's a way around everything.)

Nä, några väldoftande, fluffiga, söta och härliga marshmallows blir det inte idag. Om jag inte drömmer om dem igen förstås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback