Vad gör jag för fel?


Inga av de mail jag skickade innan och under helgen har resulterat i några svar, varken från lärare eller lägenhetsägare. Surt sa räven. Eller visst, ett svar fick jag idag på lektionen, men jag är åndå inte nöjd.
Dessutom vägrar uppenbarligen en av mina chefer svara i telefon när jag ringer. Så jag skickade ett sms. Inget svar där heller.
Kom på att jobbet jag blev erbjuden totalt strider mot min önskebild av sommaren - att jobba så lite som möjligt. Att det dock är normala/regelbundna arbetstider väger upp en hel del. Sen CV-mässigt (att toppa sitt CV är viktigt i kristider då de med bäst erfarenheter får jobben) är det väl typ same same om jag kör på det gamla eller detta nya erbjudandet. Måste även väga in det här med pluggtid som jag inte får överdrivet mycket vid heltidsjobb (om jag inte fokuserar på att plugga kvällstid).
Har inte fått ett jota gjort sedan jag kom hem. Förbannar dessa ineffektiva dagar. De är dåliga för mig!

Så vad är det nu för fel? Är jag otrevlig i mailen? Är jag tråkig i telefon? Är jag inte studiemotiverad?


Nä. Nu skiter jag i grubbleriet och går till Friskis istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback