Tisdag eller torsdag?

Min kropp har fått för sig att det är torsdag idag.

Moffade i mig inte en, utan TVÅ kladdkakebitar. Jääävlar vad gött! Och jag kommer garanterat ha kladdkakebitar i frysen fler gånger, detta recept var helt perfekt!

Tycker nästan att jag har stirrat på äppelträdet utanför fönstret alldeles för mycket. Med andra ord: jag får för lite plugg gjort! Å andra sidan har jag även stirrat på datorn och tvn ungefär lika mycket. (Varför inte börja stirra på böckerna?)

Har talat med båda mina chefer idag. Båda har jobb åt mig. Den ena i 1½ månad (som sagt) och den andra i kanske 3 veckor. Däremellan skiljer det ungefär 10 000kr i runda slängar och åtskilliga pluggtimmar. Men vem har sagt att man pluggar mer bara för att man har mer fri tid? Kanske blir studierna mer effektiva ju mindre tid jag har?
Får besked imorgon (förhoppningsvis) om hur det blir.

Nu ska jag strax iväg och beta av 3 km. Idag siktar jag på 17 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback