Tillbaka i Sverige

Min långweekend i Lund är slut. Förutom att folk ibland vill säga att Skåne hör till Danmark, har den allmänna känslan nästan varit utomlands (då i exotiskt land, inte Danmark) på grund av värmen och grönskan. Helt underbart!

Helgen åsamkade mig dock vissa krämpor:
  • Ont i vader (sträckning?)
  • Skoskav & blåsor
  • Solbränd axel
  • Viss uttorkning

För att inte avsluta detta alldeles för tråkigt kan jag även meddela att följande har skett:
  • Jag har fått en bra start på brännan (av den gyllenbruna typen)
  • Jag har spelat Rock Band för första gången
  • Jag har ätit Sveriges kanske godaste glass (iaf bra kandidat)
  • Jag har druckit goda viner
  • Jag har ätit världens bästa nattamat
  • Jag har kryddat en torr tanthistoria (Valborg = Hemmets Journal)
  • Jag har brunchat
  • Jag har sett både Skyltmannen och Mössparet igen, på de vanliga ställena
  • Jag har köpt ett par byxor för 35kr
  • Jag har haft KANONKUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback