Mission impossible

Värdelös film. Alla av dem.

Har kollat alla mina mailboxar alldeles för många gånger om dagen sen i fredags. Det är jobbigt att vänta på mail. Gissar att imorgon kommer alla poletter att trilla ner. Saker så som när en av mina tentor ska skrivas, var tentorna ska skrivas, svar på en lägenhetsannons (ja, man kan ju hoppas i alla fall), vad min (ena) chef ville, etc.

Ja, jag har två chefer. Den ena ringde i fredags. Tänkte att jag får väl ta och ringa upp imorgon. Behöver ringa den andra med och boka möte. Vill dock se vad den första har att säga innan jag gör det. Hoppas på bra besked!

Å en tredje sida har jag lugnat ner mig vad gäller boende. Eller det var söstra mi som lugnade. Åtminstone vad det gäller det tidsmässiga. Sen har jag fortfarande ett problem: var ska jag ha mina saker när jag flyttar? Ska jag ta med mig dem? Får jag tag på möblerad lägenhet där jag kommer in på kursen?

Nåja. Det är bara att stänga av den tankeverksamheten igen. Här ska fokuseras på matematik & fysik.
Till skillnad från tvn är min examen varken Mission impossible eller värdelös.

Kanske jag till och med kan sova gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback