Klappat & klart!

Det bästa som finns är att checka av saker på "Att göra listan". Eller hur?! Åtminstone skulle jag vilja säga att det ligger på top 5 av allt man kan göra här i livet. Det är lite som att vara ruskigt kissnödig/bajsnödig. När det är gjort blir man så lättad att man flyger fram som en liten fågel.

Idag har jag:
  • skickat en liten hög med viktiga mail till lärare/föreläsare
  • börjat söka lägenheter för hösten något mer engagerat (t o m mailat en lägenhetsägare)
  • bokat om bilbesiktningstiden så den passar mig och inte förra ägaren
  • återlämnat en bok som en kompis lånade genom mig på biblioteket
  • felanmält spisen (handtaget håller på att lossna) och en persienn
Plugget har gått halvbra, och lite senare ska jag gå en långpromenad. På det stora hela: en jäkla bra dag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback