Keep the change SJ

Jag försov mig imorse. Underbart! Hade det väl nästan lite på känn igår, och tänkte en tanke över huruvida jag kanske skulle vänta med att köpa biljett till tåget eller ej (skulle till Växjö). Jag köpte biljett till 8-tåget. Vaknade med ett ryck 07:40 (efter mardrömmar om tandlossning) och insåg att jag aldrig skulle hinna att duscha, äta frukost, klä på mig och hinna till tåget i tid. Att skippa frukost & dusch kändes inte jättekul det heller - hade jag gjort det hade jag lätt hunnit iväg. Så jag beslutade mig för att skita i tåget och ta bilen. Så nu har jag gett SJ 80kr för ingenting. Var så goda! Använd dem till att bygga ut järnvägarna så man slipper vänta på mötande tåg överallt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback