9 till 5

Jag säger: "Nä tack". Om det ska handla om fysiklabbar där handledaren å ena sidan ratar min idé för att en 30 minuter efteråt berätta för oss - långt efter att rådvillheten och paniken infunnit sig - att det var så vi skulle göra. HALLÅ PRECIS VAD JAG SA FÖRUT!

Nåväl. Dagens (och gårdagens) fysiklabbar har gett mig följande självinsikt: TRO PÅ MIG SJÄLV!
För när det kommer till fysik är jag sjukligt osäker och vill inte tro att jag har rätt, fast jag oftast har det. Hoppas att det inte leder till några problem för tentan. Ungefär som min tendens att göra fel på någon liten siffra någonstans så det i slutändan blir totalt kaiko. (Kan inte jag få skriva tentan med facit i handen?)

Kan även tillägga att jag ska på "9 till 5"-jobbet på måndag på möte. Förhoppningsvis passar 8 timmars kontorsjobb mig bättre än motsvarande tid i labbsalen.

Leksak för mekanikstuderande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback