Vad behöver jag inte?

Har börjat packa ihop mitt liv. Det är skrämmande.

Nävars, det är inte ett dugg skrämmande. Det är ganska skönt att få väck lite grejer. Frågan är bara - vad behöver jag inte?
I ett svagt ögonblick tänkte jag packa ned lite kläder i kartonger. Sedan insåg jag att jag aldrig skulle kunna välja ut lämpliga kläder att packa undan. Det får bli ett senare problem.

Så hittills har jag bara packat tråkiga saker (dukar, handdukar, böcker...) och egentligen varken gjort till eller från i mitt lägenhetsinnehåll. Har några kartonger på vinden jag kan ta med. Fast det känns liksom inte lika roligt.

För den som inte vet så ska jag på lördag börja inleda projekt "lämna Kalmar". Pö om pö ska jag skjutsa iväg mina ägodelar till Östgötaslätterna för lagring. Det är ju dock ett par månader kvar till jag flyttar härifrån, men det är lika bra att börja i god tid.

Ytterligare frågeställning jag måste ta hänsyn till; vad behöver jag i [var jag nu än hamnar]?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback