Klädkod på arbetsplatsen

Jag ska påbörja min tredje arbetsdag om en timme, och jag har redan stött på problem i mitt dagliga arbete - vad är okej att ha på sig och inte?

Hittills har jag kommit fram till följande:
  • Byxor/kjolar ska sluta vid knähöjd som högst.
  • Blus ser trevligast ut.
Hur jag ska ställa mig till linnen (det blir ju bara varmare och varmare) har jag inte bestämt mig för ännu. Är det okej att strutta runt i linne? Ska jag sluta oroa mig? Med tanke på hur pass avslappnat arbetsplatsen har varit hittills tror jag inte att de är så känsliga, men man kan aldrig så noga veta. Tills vidare fortsätter jag att se trevlig ut; varken för upp- eller nedklädd. Lagom vardagsklädd, utan att vara för "naken".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback