Jag har röstat

Precis som alla andra (okej, inte alla men många) har jag röstat i EU-valet idag. Jag röstade på en person till och med! Sedan vet jag inte om jag valde rätt människa att skicka till Bryssel, men jag tror att denne säkert kan göra ett bra jobb. Ville ge den en chans hur som helst.

Min inre röst talar även den till mig och vill lägga sig i saker och ting. Den säger åt mig att ta en skål med glass, men jag står emot (WOW!). Söndagar är egentligen min "ät vad och hur mycket du vill"-dag, men med tanke på gårdagens glassportion, inklusive de fyra-fem stora bullarna jag tröck i mig så kändes det som att jag har förbrukat den dagen.

Nu ska vi se vad tv4-nyheterna säger om EU-valet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback