I-landsproblem: Mat & packning


Smörgåstårta. Är det bara jag som tycker att gurkan ser frysskadad ut?


Imorgon blir en riktig "tur jag inte är glutenintolerant"-dag. Inleder med smörgåstårta (redan kl 10-11 !!!), sedan ytterligare mackor på bussen... Men jag insåg just hur ohållbar min matplan för imorgon var. Kanske borde tänka om.

1) Smörgåstårta
2) Frukt
3) Mackor
4) Frön

Och det ska jag leva på mellan tio och tio? Jisses. Kommer att krevera av svält.

Att packa känns ovanligt svårt. Vad har jag som är lämpat för 26 grader, sol, karuseller OCH en eventuellt småkylig kväll?
Gissa vart jag ska åka.

Det blir förresten 30 grader på söndag. TRETTIO! Tur jag inte ska åka hem förrän på eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback