Här är din nota

Ikväll vände alla sitt norra öra åt vårt håll. Det kändes. Bordsgrannar till höger och vänster lyssnade på vårt skvaller, och jag kände mig nästan som i Sex and the City (eller annan valfri serie om härliga kvinnor som sitter ute och skvallrar över ett glas vin/lunch/middag). Så nu vet Kalmar allt om vad vi gjorde i helgen, vad vi ska göra i framtiden och det senaste av det sena som hänt i vår umgängeskrets.

Tyvärr satt vi på förmodligen stans sämsta uteställe. Vet inte hur många gånger jag tänkt att jag aldrig mer ska sätta min fot där. Förmodligen ungefär lika många gånger som jag varit där. Anledningen till att vi då varit där är att det inte har varit något annat öppet eller att (som nu) det inte funnits plats på någon av de andra uteserveringarna på Larmtorget.

Fast förutom täääsky service hade vi trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback