Den stora svalen

Titta, jag hittade en festival jag kanske skulle tycka om (nu när jag -återigen- tjatar om chill out musik).

Big Chill är en festival i Herefordshire (mellan Birmingham och Cardiff & Bristol - om det säger dig något), England. Den går av stapeln 6-9 augusti (i år) och kostar så mycket som 1 700 SEK (räknat med dagens valutakurs).

De artister jag kände igen vid snabbtitten var bara Amadou & Mariam och Emiliana Torrini. Jag vet inte om det beror på att resten är små okända saker, eller om jag helt enkelt hittills gått miste om sjukt mycket bra (?) musik.

Nåväl. Spana gärna in festivalen
här. Själv ska jag fundera på om det kanske vore något för nästa sommar. Att åka över till England är ju faktiskt inte såååå dyrt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback