Glad & bitter

Jag är glad!

1) Det är vackert väder - solen skiner och då blir man glad.
2) Jag är så jävla grym i fysik just nu.

Just därför är jag alltså glad. Fysiken är kanske lite skrattretande, att jag på mitt 4:e år på högskolan läser en gymnasiekurs. Samtidigt blir jag lite ledsen, hade jag bara räknat lite och gått på fysiklektionerna i 1:an & 2:an hade jag lätt klarat av detta. Eller lagt ned lite mer tid på fysiken i somras (det var omtenta i september). Men å andra sidan, det är skönt att få en ny chans att börja om från början. Och det är skönt att känna att det är lätt!

Och lite bitter är jag. Men det ska jag släppa nu, för jag är nog ändå mer glad. Och dessutom är det fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback