Det ser ljust ut!

Oh ja!

Istället för att läsa tusen timmar matte & fysik nästa höst, så kanske jag redan kan avverka det mesta i vår. Tänk om, tänk om...

Min eventuella vårtermin:
Första halvan: Fysik + miljökurs.
Andra halvan: Fysik + matte.
Och sedan sommar: Fysik.

Nu kanske det inte låter så jävla roligt. Men en rolig sak är att om det blir som jag säger så läser jag "bara" 25 hp (en termin är normalt 30 hp) i vår. Det kan förstås hända att jag måste registrera mig på en kurs för att det ska se ut som att jag läser heltid/30hp. Men tänk, vad härligt! Att bara läsa så få poäng!!! Lovley ♥


Summa sumarum: Nästa höst behöver bara bestå av en enda B-kurs. Eh, och kanske ekonomi (vet inte när den omtentan går ännu...). (Jämför det med det som tidigare var en hel termin!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback