Betald 2007-01-05

Även genier som jag har sina dalar ibland.
Skrev ihop ett mail till en dam som jobbar med det ekonomiska på kåren. Har inte fått mitt studentkort (vad jag har märkt i alla fall!?) och skulle lämna lite uppgifter så som personnummer, betalningsdatum och avinummer. Jag plockade fram det papper jag trodde skulle vara den rätta avin och började plita ihop mitt mail.

Olycka olycka! Avin var betald 2007-01-05 hade jag skrivit. Skit också, tänkte jag, så jag gick in på min internetbank för att se om jag ändå kunde ta reda på OCR och det riktiga betalningsdatumet. Fann de uppgifter jag sökte och skrev att jag inte hittade avin i mailet.

Send. Avsluta och Stäng av datorn.
Slängde ett öga igen på den "gamla" avin. Där stod klart och tydligt: Sista bet.dag 20080215. Vad konstigt tänkte jag. Där stod också att en det tillkom en förseningsavgift om pengarna betalades senare än 16 februari 2008.

KLANTARSEL!
Fick köra igång datorn igen, och skicka ett nytt mail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback