Angenämt återseende

Nu är jag tillbaka. Till internet och hem. Okej, egentligen kom jag förstås hem igår, men det struntar vi i nu. Internet slogs av eftersom jag inte behövde ringa om saken under februari. Det rullade på så fint ändå. Av rutin (antar jag) slogs uppkopplingen av i månadsskiftet. Hoppas bara inte min hyresvärd (vi har specialavtal när det gäller internet här) är dum och försöker pracka på mig räkning på bredbandet från idag, eftersom jag anser att jag har 14 dagar innan mitt internet sätter igång på riktigt. Kanske tycker vi olika om den saken...

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej

Svara på dagens sjuka, roliga fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1204530432_dagens_frga.html

Tack för din medverkan

//Jocke

2008-03-03 @ 13:47:45
Postat av: Lia Florenz

haha det e jobbigt tat vara utan internet :P

Postat av: Sanna

Ha en fortsatt bra dag :)

2008-03-03 @ 13:57:35
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback