Man får stå sitt kast när livet jävlas

Har ringt till fader och berättat om mitt missöde och att jag betalar för det också (känns dumt att göra något annat, när det är jag som gjort fel). Och helgen kommer inte bli lång den heller.

Talade med min chef tidigare idag. Börjar jobba vid 9 på söndag (trodde att det skulle vara vid tolvsnåret), så det får nog bli hemfärd på lördagkväll. Eller jävligt tidigt på söndagmorgon (mycket dålig idé!). Nå, det gör väl egentligen inget. Jag brukar ju jobba över midsommar, och kan inte heller komma ihåg det senaste tillfället då jag INTE jobbade under midsommarhelgen.

Fler tummar jag måste dra ut för att komma någon vart i min vardag: låna fysikböcker på biblioteket och skriva ett NYTT mail till min finne (jag loggades ut under tiden då jag skrev det förra, så det försvann). Och skicka iväg lite skit till jävla R (lärare).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback