Jag blev just erbjuden ett jobb!

Helt galet!
Som jag skrev igår så står det ju i mitt horoskop idag:

Arbete
Om du länge varit på jakt efter ett nytt arbete så kan möjligheterna vara stora att du får ett erbjudande idag. Kanske är det då bäst att tacka ja, om du senare skulle ångra sig är det bara att dra sig ur.

Och precis nu ringde Manpower. Galet. Skulle jag kanske ha tackat ja? Industrijobb under 2 veckor. Kanske något fruktansvärt trist, men å andra sidan en bra erfarenhet.

Nej, icke att förtrösta. Jag ska skriva på kontraktet idag, och jag har ett bra jobb. Men tre jobbalternativ för en sommar är rekord för min del! Härligt att kunna tacka nej till jobb (istället för att vara den som ber på sina bara knän).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback