Hur blev festivalen då?

Onsdag:
Vi kom dit, installerade oss i husvagn, festade och pratade med Jesusfolket.

Torsdag:
Vaknade efter en mycket kall natt på en "bår". Såg lite band, festade och somnade gott på golvet istället.

Fredag:
Vaknade utvilad. Såg lite band. Festade (!!!).

Lördag:
Ville inte vakna, men gjorde det ändå. Såg lite band, mest på håll och sittandes. Såg fotbollsmatchen. Slängde in handduken mitt under Håkan Hellström.

Söndag:
Ville inte vakna, eftersom jag sovit dåligt (ungefär lika kallt som onsdagsnatten). Kastade ut alla mina saker från husvagnen (som åkte iväg lite tidigare). Sov lite i solen. Åkte hem.

Kommentarer
Postat av: Ayla

Hur var det allt som allt då? :D



Svara på frågan på min blogg? Är nyfiken ! :D

Postat av: Nathalie Vesterlund

Låter som du haft en fullspäckad vecka

2008-06-17 @ 10:04:41
URL: http://vesterlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback