Sommarstrand

I söndags for vi till Borgholm. Grillning och förfest i en stuga strax utanför Borgholm. Med världens sötaste gäng kattungar! Kärleken kanske inte var besvarad (eftersom de inte ville sitta i mitt knä i mer än max 2 minuter), men med så rara små varelser så gör det ingenting. Det räcker med att slänga en blick på dom så smälter man som is.
Lite kattungegos knep jag åt mig i alla fall.

Vi proppade bilen full (vi var 7 pers i en normalstor bil) och rullade in till stada. Parkerade och trippade bort till Strand, och gick rätt in. Ingen kö. Och tydligen var det fullt egentligen, men eftersom vi var så snygga och Klara nästan kände vakten så gick det som på räls. Ett liveband spelade en och en halv låt. Sedan lattjade vi runt på de olika dansgolven resten av kvällen. Jag viftade med min 500-lapp och köpte drinkar (dock inte för hela slanten, eftersom det hade resulterat i ett drinkhav på 10-11 drinkar!).

Lina och Klara ville ge bort dissarnumret till någon, och vi gick på jakt. För min del slutade det med att jag råkade ge bort mitt eget nummer.

Träffade förresten lite jobb-folk. Tur de inte jobbade igår, då det inte är någon höjdare om chefen får reda på att man jobbar "dagen efter" - ÄVEN om chefen är en schysst chef. (Fast om han får veta det nu, så gör det ju inget för nu har det ju redan hänt! Hehe!)

Vi dansade bort hela kvällen. Klockan blev mycket och får skjuts (som var på Strand nykter) ville åka hem. Alltid tråkigt att åka hem när man har det som bäst!
Återigen knölade vi sju in oss i bilen, körde bort till stugan, lämnade av tre personer och gullade en sista gång med katterna. Sedan bar det av mot Kalmar igen. Sweet att komma hem och ramla ner i säng.

En riktigt jävla kul kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback