Size DOES matter!

För ett år sedan ungefär gjorde jag något drastiskt. Jag behövde ett par snygga skor till kvällens outfit, och hittade ett par som skulle passa superbra! Jag insåg inte mitt misstag förrän lite senare då jag skulle använda skorna.

Och ikväll tänkte jag att: nä det får bära eller brista.
Mina övriga klackar som jag tycker är sådär lagom höga så det är okej, de är 4-5 cm. Men dessa... oj oj. De är mer än det dubbla! 10-11 cm något i den stilen. Usch. Det är som att gå runt på tå! Och extra plågsamt är det eftersom skorna inte är försedda med någon särskild sula eller små dynor för att jämna ut trycket över foten lite. Nej, här är det platt, brant störtlopp dom gäller!

Så när det gäller klackar och mig (och många andra med mig): ju mindre, desto bättre!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha okej ;) då får man köpa en stor förpackning, själv kan jag inte äta så mkt, då sprängs magen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback