Oro & Glada nyheter.

Fick glädjande (?) samtal förut. Kommer att få tillgång till lägenheten 2 veckor tidigare än beräknat, redan 1a februari. Det innebär en snabb utflytt ifrån Gladan och inget "return party" för min del. Problemet är väl att jag ännu inte vet om hon som ska flytta in i mitt korridorsrum vill flytta in tidigare. Pratade med henne förut, men hon ville tänka på saken. Härligt med dubbel hyra... NOT!

Mitt stora orosmoment fortsätter växa. Imorgon. Och det är inte tentan (även om den tillför litegrann). Idag ska jag, förutom stressplugga, stresstäda, stressdiska och stresspacka ned alla mina tillhörigheter och ställa dom... Ja, var ska jag ställa dom?

På grund av min ovilja att vara hemlös två hela veckor kommer jag åka hem till mor på söndag. Vore det inte för lördagsevenemanget skulle jag åka norrut direkt efter tentan. Nåväl. Borta från Kalmar 1-1½ vecka. Besök i Stockholm och eventuellt även Göteborg under tiden. Hellre vara på resande fot, än hemlös i min egen stad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback