Januari 2008

Mitt nyårslöfte var att göra en plan för varje månad. Här kommer så min första!

3 Torsdag: Plugga i 30-minutersintervall, och på det viset ta mig igenom det blå häftet på ett par timmar. Motiverande aktiviteter däremellan (mitt nya sätt att plugga). Titta lite på An Invonconvenient Truth emellanåt.

4 Fredag: Plugga som under gårdagen, fast med det gröna häftet. Ki Yoga 17:30.

5 Lördag: Läsa i en av de böcker jag lånat på biblioteket. Börja gå igenom alla PPP.

6 Söndag: Titta igenom de anteckningar jag skrivit av ifrån Ellen, samt fortsätta med PPP. Core/BOSU 17:45.

Vecka 2: Bestämma mig för var jag vill träna, och skaffa kort där. Läsa ut ena/båda böckerna jag lånat från biblioteket. Tentaplugga. Komponera eventuella frågor till gästföreläsare.

Vecka 3: Tentaplugga. Ladda upp inför intervju, förbereda frågor, läsa in osv. Skriva godkänt på tenta. Fira att tentan är skriven! Fly fältet från Passions lägenhet (var ska jag bo då?).

Vecka 4: Börja ny kurs..?

Vecka 5: Flytta in i mitt käraste korridorsrum... För att börja förbereda utflyttning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback