F***ng stars... With your sharp edges... And... Stuff...

Hela min gom är uppfrätt!
Fy fan. Ska aldrig mer käka Stjärnchips (hade ett weak-moment i Södercentrum förut).

Fast resan dit var ganska rolig. Jag & Mik gick promenad. Vi hade en diskussion om något, och jag får plötsligt syn på någonting i ett fönster. Har ingen aning om vad precis vi sa, om det var jag som pratade, eller vad som kan ha hänt. Jag blev så förvånad, att jag var tvungen att vända mig om för att titta igen. Och sedan, en tredje gång - då jag även sagt till Mik att titta.

Det var en naken man (såg förstås bara hans torso, så jag kan inte till fullo garantera att han var helnäck) i profil med armen lite misstänkt i lagom vinkel precis framför kroppen. Han tittade ut, och såg att jag såg honom. Den tredje gången gömde han sig. Ha ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback