Flyttfågel

Om jag inte hade tagit chansen, och åkt söderut för att studera hade jag aldrig flyttat så mycket som jag gjort under det senaste halvåret. Och framförallt: packa ihop mitt liv.

Flytt ut: Ut ur korridorsrummet (till mor). Augusti.
Flytt in nr 1: Delat korridorsrum i Lissabon. Augusti.
Flytt in nr 2: Delad lägenhet i Lissabon. Augusti.
Flytt ut: Delad lägenhet i Lissabon (åkte ned till Faro, bodde på hostel en natt). September.
Flytt in nr 3: Delad lägenhet Faro. September.
Flytt ut: Lägenheten i Faro (för att resa runt och sedan komma hem). November.
Miniflytt in nr: Micki's rum. November.
Flytt in nr 4: Passions lägenhet. December.
Flytt ut: Passions lägenhet. Januari.

Och om man ser in i framtiden har vi en (eller två om man hellre ser det så) inflytter kvar.

(Flytt in nr 5: Till Gladan... Om inte den "nya" vill in tidigare!)
Flytt ut: Väck med allt i mitt källarförråd på Gladan.
Flytt in nr 6: Min första lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback