Tappa inte hoppet

Det är lätt att hamna i negativa tankar vid självstudier, i stil med "jag fattar inte ett jota" och "jag kommer aldrig att klara detta". Jag tänker så hela tiden.

Trots negativitet och halvdåliga resultat och trots att jag inte alls är särskilt fokuserad så lyckas jag ändå ganska bra. Jag tar mig framåt, jag hittar stycken att läsa så jag finner de svar jag söker och jag tänker att "fan, jag sätter den här tentan".
Alldeles nyss kom jag på (jag har kommit på det förr, men inte gjort det än) att jag borde läsa en binge feta labrapporter, eftersom det där antagligen finns ledtrådar till kunskap jag behöver väcka till liv igen. Yes.

Nu: Göra klart gammal tenta nr 2, och sedan: läsa labrapporter!

Kommentarer
Postat av: rooroo

serman på. någon från samma studiestad som jag. nemen ta väl hand om finnen du:)

Postat av: Anonym

lycka till!

2008-08-27 @ 17:57:36
URL: http://minigrisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback